Asiakaspalvelussamme on poikkeuksia heinäkuun aikana. Palvelemme taas normaalisti elokuussa.
Heinäkuun aikana Kannuksessa ja Kaustisen seutukunnassa ei ole asiakaspalvelua. Kaustisen asiointipiste on suljettuna 7.8. saakka, palvelemme kuitenkin puhelimitse työllisyysasioissa jo 1.8. lähtien.
Toimistomme iParkissa (Vaasantie 6A, Kokkola) sekä alueellinen puhelinpalvelumme 06 828 9800 palvelee normaalisti ma−ke klo 9−12 ja klo 13−15 aina heinäkuun viimeiselle viikolle saakka.
Heinäkuun viimeisen viikon (25.−31.7.) toimistomme iParkissa ja alueellinen puhelinpalvelu on suljettuna.
Muistathan, että Oma asiointi -verkkopalvelu on käytössäsi päivittäin 24/7. Voit hoitaa useimmat asiasi Oma Asiointi -verkkopalvelussa. Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta verkkoasiointiin ja kiireellisissä asioissa ota yhteyttä alueellisen puhelinpalvelun 06 828 9800 kautta.
Alueellisen puhelinpalvelun ollessa suljettuna, kiireellisissä asioissa sinua palvelee valtakunnallinen puhelinpalvelu 0295 025 500 ma−pe klo 9.00–16.15.
Henkilöstömme pitää lomiaan porrastetusti kesän aikana. Otathan tämän huomioon oman vastuuasiantuntijasi tavoittelemisessa esim. tekstiviestitse kesän aikana.
Yhteystietomme löydät verkkosivuiltamme www.kokkola.fi/kuntakokeilu kohdasta Kokkolan seudun kuntakokeilun yhteystiedot.
Kokkolan seudun työllisyyden kuntakokeilu